مصاحبه آرشیو خبر ها
از اینکه با یووه در ارتباط هستم خوشحالم

از اینکه با یووه در ارتباط هستم خوشحالم

دومنیکو براردی در مصاحبه ی خود با گازتا دلو اسپرت آشکار کرد که در حال حاضر بر روی مقوله ی کنترل احساسات خود کار می کند و سبک بازی خودش را بیش تر شبیه آرین روبن می داند.

مهاجم تیم ساسولو یکی از بهترین مهاجمین اروپا از لحاظ نسبت تعداد گل به ثمر رسانده در هر بازی است. او در سن 20 سالگی تا به حال در 61 بازی در سری آ، 31 گل به ثمر رسانده است.

دومنیکو، چه اتفاقی افتاد که فوتبالی شدی؟

" در سپتامبر سال 2009 من به مودنا رفتم تا برادرم را از نزدیک ملاقات کنم، همواره تلاش می کردم و به دنبال یک فرصت بودم. یک سال قبل از آن در تیم اسپال تلاش خود را انجام داده بودم. در مودنا همراه با برادرم و دوستانش فوتبال پنج نفره بازی می کردیم."

" یک روز پاسکواله دی لیلیو یکی از نمایندگان ساسولو به آنجا آمد و تحت تأثیر نحوه ی بازی من قرار گرفت. او من را به لوچیانو کارلینو معاون مدیر آولینو در تیم جوانان آوِلینو معرفی کرد. کارلینو پس از سه روز با من تماس گرفت و من را احضار کرد تا توانایی های من را بیازماید. من به خوبی وظایفم برآمده و دیگر به خانه بازنگشتم! حتی در آن روز مدرسه را نیز ترک کردم."

"پس از آن هنگامی که در سال 2012 برای اولین بار به تیم اصلی ملحق شدم، خیلی سریع تحت نظر اوزه بیو دی فرانچسکو پیشرفت کردم. او در نخستین بازی در مقابل آولینو در کوپا ایتالیا من را به میدان فرستاد و قبل از اولین بازی در زمین قراداد رسمی را با من امضا کرد."

" اتفاق مهمی که افتاد و من در بازی های لیگ در ترکیب اصلی تیم قرار گرفتم، به مسابقه حساس ما در مقابل چزنا برمی گردد. یک دربی محلی مهیج و در حضور هواداران بی شمار. قبل از انتخاب ترکیب ابتدایی، دی فرانچسکو من را صدا زد و از من پرسید: اینکه تصمیم بگیرم از ابتدا بازی کنی، پاهایت را نمی لرزاند؟ (نمی ترسی؟)"

" بلافاصله به او اطمینان دادم که در شرایط خوبی هستم. پس از آن به میدان رفتم و ما در آن بازی 3-0 برنده شدیم. آن بازی آغازی برای حضور ما در سری آ بود."

تنها 20 سال سن داری، اما دوران حرفه ای فوتبالی او سرشار از اتفاقات بحث برانگیز و گرفتن کارت قرمز در بازی های مختلف است:

"اشتباهاتی مرتکب شدم که این اشتباهات منجر به رشد من شد. در آن زمان در مورد شرایطم در تیم و همچنین اخراج دی فرانچسکو با چالش های زیادی رو به رو شدم. من همواره تلاش می کنم تا خودم را کنترل کنم، اما کنترل احساسات همواره کار آسانی نیست."

بهترین گلزن ساسولو لقب گرفته ای:

" در فرآیند پیشرفت فوتبالم بیش تر خودم را صرف تیم می کردم، چون اشتیاق تبدیل شدن به یک بازیکن کامل را دارم. به هر حال، من یک هیتمن واقعی نیستم."

" این حقیقت که گل های زیادی به ثمر می رسانم مرا نیز شگفت زده می کند. قطعاً از این اتفاق لذت می بردم. امیدوارم در فصل جدید رویکردی مشابه فصل قبل را تکرار کنم و حتی بهترین رکوردم که 17 گل زده در یک فصل است را پشت سر بگذارم."

بازیکن الهام بخش تو در فوتبال:

" لیونل مسی به خاطر تکنیک و کلاس بالای فوتبالی و زلاتان ابراهیموویچ به خاطر قدرت و توانایی بالا. اگر من به دنبال یک بازیکنی باشم که از نظر سبک بازی مشابه او هستم باید بگویم بیش تر شبیه آرین روبن هستم."

سیمونه زازا به یوونتوس ملحق شده است و حالا بیانکونری حق خرید تو را در تابستان آینده در اختیار دارد:

" بله درست است. من احساس می کنم محصول باشگاه ساسولو هستم. من به این باشگاه خیلی بدهکار هستم، در یک جمله اینکه بسیار خوشحالم از این که من را به خدمت گرفتند. حضور در اینجا برای من یک رویا است، عادت داشتم که یک توپ جمع کن پشت دروازه پومینی باشم و حالا هم تیمی او هستم."

" یووه یووه است. از اینکه با این باشگاه در ارتباط بودم خوشحال هستم و آن ها می توانند فصل آینده من را به خدمت گیرند، اما نمی خواهم فعلاً به این مساله فکر کنم."

" باید یک واقعه را توضیح دهم. در سال 2006 هنگامی که 12 سال سن داشتم، سفیر یوونتوس به تورنمنت جوانان آمده بود تا بازی من را از نزدیک تماشا کند. با دیدن بازی های من، او قصد داشت فوراً مرا به تورین منتقل کند، اما من پیشنهاد او را قبول نکردم، زیرا در آن زمان برای ترک خانواده و خانه ام در کالابریا آماده نبودم. به یاد دارم که به خاطر فکر کردن به ترک خانواده گریه کردم."

" در دوران کودکی ام هوادار اینتر بودم، اما در حال حاضر تنها مسابقات موتورسواری فراری و والنتینو روسی را تشویق می کنم."

عضو تیم ملی زیر 21 ساله های ایتالیا هستی، انتظار داری امسال به تیم ملی بزرگسالان دعوت شوی؟

" بله، این طور فکر می کنم. برای این فصل سه هدف دارم: به ثمر رساندن گل های بیش تر، کمک به ساسولو برای قرار گرفتن در رتبه ی مناسب در جدول و شرکت در مسابقات یورو همراه با تیم ملی ایتالیا. به خصوص آرزو می کنم مورد آخر به واقعیت تبدیل شود که برای آن باید دو تای اول به وقوع بپیوندند."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: